Cum stabilești bugetul pentru o echipă de hostesse?

Colaborarea cu o agenție de hostesse nu numai că te va ajuta să susții promovarea offline a brandului tău, ci îți va îmbunătăți implicit reputația. Este una dintre cele mai bune decizii pe care le poți lua pentru imaginea companiei tale. Echipele cu care colaborezi spun foarte multe lucruri despre tine, ca brand. Indiferent de evenimentul sau standul pe care vrei să-l organizezi e esențial să vii în întâmpinarea clienților cu personalul potrivit. Hostessele impresionează în primul rând prin atitudine și mai apoi prin abilitățile bine dezvoltate de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute. Totuși, dacă vrei să aduci plus valoare afacerii tale și să te afișezi cu încredere în fața prospecților trebuie să iei în considerare câteva aspecte importante. Unul dintre ele este bugetul.

Există percepția conform căreia investiția nu-și merită banii și că serviciile de hostess evenimente Bucuresti sunt prea scumpe. Totul depinde în mod direct de felul în care îți administrezi resursele. Avantajele se resimt pe termen lung, dar sunt câțiva factori pe care e esențial să-i ai în vedere – descoperă-i în rândurile de mai jos!

Man and two beautiful women working. People in a cafe. Women in a elegant suit cases

Factori care te pot ajuta să stabilești bugetul pentru hostesse

E destul de greu să preconizezi care sunt sumele necesare pentru a susține un parteneriat cu o agenție specializată. Fiecare își setează tarifele în funcție de experiența pe care o are pe piață, dar și de serviciile pe care le oferă. Însă, există aspecte care te pot ajuta să determini exact de câți bani ai nevoie pentru a coopera eficient și a înregistra rezultatele dorite.

Iată doar câteva dintre detaliile pe care ar trebui să le iei în calcul:

  • Ia în calcul costurile suplimentare – Ia în considerare și alte costuri asociate cu gestionarea echipei de hostess evenimente. Colaborarea nu se rezumă doar la prezența fetelor în ziua cea mare, ci implică și asigurarea transportului și uniformelor, dacă e cazul. Agenția îți poate furniza toate serviciile de care ai nevoie pentru a te scuti de stres și situații neprevăzute.
  • Determină numărul de hostesse și ore necesare – Stabilește de cât personal ai nevoie pentru campania pe care o organizezi. Evaluează cu atenție capacitatea locației, caracteristicile evenimentului, dar și obiectivele de marketing. În cazul unei campanii BTL din cadrul unui festival, spre exemplu, se poate sta mai mult de 2 sau 3 ore.
  • Flexibilitatea e cheia – Încearcă să negociezi tarife competitive cu o agentie hostess evenimente. Totuși, nu încerca să forțezi lucrurile. Fii pregătit să îți ajustezi bugetul în funcție de calitatea și abilitățile personalului disponibil. Când lucrezi cu cei mai buni se vede, mai ales la nivelul rezultatelor.

Prețul poate începe de la 700 de lei și poate ajunge chiar la 2.000 de lei. Pachetele complete, care includ și costumații specifice, butaforii sau transport au costuri pe măsură. Însă, un eveniment organizat impecabil cap-coadă include chiar și cele mai fine detalii.

Evaluează cu atenție portofoliul unei echipe de hostess evenimente și adaptează-ți bugetul în funcție de experiența și gama de servicii pe care o oferă!

Previous post Sfaturi pentru menținerea unei diete echilibrate în timpul călătoriilor: Cum să mănânci sănătos pe drum
Next post Anvelope de Iarnă – O Investiție Care Merită?